Uber و Lyft ترجیح می دهند از مزایای کارمندان حقوق بگیرند

شرکت های تاکسی عصر جدید Uber و Lyft با تنظیم کننده های کالیفرنیا در مورد نحوه طبقه بندی رانندگان خود ، وارد جنگی برای مرگ شدند.

همین چند روز پیش ، این کشور حكم داد كه شركتها باید رانندگان خود را به عنوان كارمند بشناسند و به آنها مزایایی بپردازند. اما Uber و Lyft برای جلوگیری از این کار ، از جمله تعطیل کردن تجارت در گولدن ایالت به طور کلی ، هر کاری می کنند.

پس از حكم روز دوشنبه ، یوبر و لیفت هیچ نشانی از تسلیم نشان ندادند و عهد كردند كه با نظمی كه به مدت 10 روز به اجرا گذاشته شد ، مبارزه كنند. TechCrunch به دلیل شروع به کار در 20 اوت ، گزارش تلاش شرکت ها برای به تاخیر انداختن بیشتر آن را دیروز تکذیب کرد و آنها را در یک نقطه محکم ترک کرد.

[Read: The Netherlands has the fastest-growing electric vehicle charging network in the world]

به نظر نمی رسد که Uber و Lyft گزینه های زیادی دارند: مطابق قانون یا خاموشی ، و به نظر می رسد که شرکت ها خیلی بیشتر از اینها عمل می کنند.

در مصاحبه با MSNBC روز چهارشنبه ، دارا خسروشاهی ، مدیرعامل Uber‘ گفت که آنها ترجیح می دهند شرکت را برای چند ماه تعطیل کنند تا مطابق مقررات. در حالی که شرکت همچنان به مبارزه با حکم ادامه می دهد.

خسروشاهی گفت: “اگر دادگاه تجدید نظر نمی کند ، پس در کالیفرنیا ، سخت است که باور کنیم که قادر خواهیم بود سریع الگوی خود را به کار تمام وقت تبدیل کنیم.”

به نظر می رسد مانند این شرکت هنوز هشدارهای زیادی نداشته است. مقررات AB5 که آنها به وظیفه خود در حال انجام هستند ، در سپتامبر 2019 تصویب شد و در ژانویه سال 2020 به اجرا در آمد.

مطابق گزارشی از The Verge ، لیفت همچنین گفته است كه اگر مجبور شود دوباره رانندگان خود را انتخاب كند ، هیچ گزینه دیگری برای تعویق این حكم ، عملیات را در كالیفرنیا خاموش نخواهد كرد.

“اگر تلاشهای ما [appealing the ruling] در اینجا موفقیت آمیز نیست و ما را مجبور می کند که عملیات در کالیفرنیا را به حالت تعلیق درآورد. “جان زیمر ، رئیس لیفت ، در این تماس با درآمد خود گفت این هفته

در واقع ، به نظر می رسد که این شرکت ها گزینه دیگری ندارند. اما به نظر نمی رسد که آنها وقت نداشته باشند که در صورت عدم موفقیت در مبارزه با قوانین AB5 ، اقدامات احتمالی را عملی کنند. در عوض ، این شرکت ها تصمیم گرفتند به طور مداوم با این قانون مبارزه کنند ، و در کنار هم (به همراه DoorDash ، یک شرکت تحویل غذا) ، بیش از 100 میلیون دلار در یک کمپین ضد AB5 قرار داده اند.

همانطور که ایستاده است ، Uber و Lyft در حال اعتقاد بیشتر در مورد عموم مردم کالیفرنیا برای تصمیم گیری در مورد نتیجه این پرونده طولانی مدت هستند. در انتخابات آینده نوامبر ، رأی دهندگان واجد شرایط تصمیم می گیرند که آیا می خواهند رانندگان کلاهبردار به عنوان پیمانکار مستقل بمانند یا اینکه باید به عنوان کارمند شناخته شوند.

هر دو شرکت فکر می کنند که مردم در کنار آنها خواهند بود ، اما هنوز نمی دانیم که چگونه این امر نتیجه خواهد گرفت ، زیرا هنوز عاملی در این گفتگو عاملی نبوده است. هرچه که به نظر می رسد غم انگیز باشد ، ممکن است نتیجه به چه میزان رای دهندگان از حقوق کارمندان رانندگان نسبت به سوار تاکسی های ارزان و در دسترس ، ارزشمند باشد.

بنابراین شما دوست دارید نام تجاری رسانه ای ما SHIFT باشد؟ شما باید در مسیر رویداد SHIFT در TNW2020 بپیوندید، در آنجا خواهید شنید که چگونه داده ها ، استقلال و اتصال به آینده تحرک دامن می زنند.


Polestar wordmark pos Uber و Lyft ترجیح می دهند از مزایای کارمندان حقوق بگیرند

این مقاله توسط Polestar برای شما آورده شده است. وقت آن است که سرعت بخشید تغییر مکان به پایدار تحرک. به همین دلیل است که Polestar رانندگی برقی را با طراحی برش و عملکرد هیجان ترکیب می کند. دریابید که چگونه

منتشر شده در 14 اوت 2020 – 10:06 UTC




Source link

Check Also

آپدیت جدید اینستاگرام ؛ اتاق های لایو با ظرفیت چهار نفر

اپلیکیشن اینستاگرام چند سالی است که بین مردم سراسر دنیا محبوبیت خاصی پیدا کرده است.  …

Translate »