Home News یک علم واقعی برای عکس های خوب اینستاگرام وجود دارد

یک علم واقعی برای عکس های خوب اینستاگرام وجود دارد

0
یک علم واقعی برای عکس های خوب اینستاگرام وجود دارد

[ad_1]

مدیران رسانه های اجتماعی ، تأثیر گذاران مشتاق و کاربران شخصی همه در جستجوی ترکیب برنده ترکیب ، نورپردازی ، رنگ و موضوعی هستند که باعث ایجاد لایک ، دنبال کننده و نرخ کلیک در اینستاگرام می شوند.

اما چه چیزی باعث می شود پیمایشگر دائمی در مسیرهای دیجیتالی خود متوقف شود؟

برای فهمیدن با یک متخصص علوم اعصاب ، یک طراح برتر و یک روانشناس بصری صحبت کردیم.

علم با آن چه ارتباطی دارد؟

در سال 2017 دکتر تدی اشر اولین “دانشمندان علوم اعصاب در محل اقامت” در موزه Peabody Essex شد. او توسط PEM استخدام شد تا با انجام تحقیقات در زمینه تأثیرات در توجه و درک بصری در موزه ، تجربه بازدیدکنندگان را ارتقا بخشد.

در کتاب برنده جایزه دانیل کانمن فکر کردن ، سریع و کنداو توضیح می دهد که ما دو سیستم تفکر داریم.

سیستم اول همه چیز در مورد میانبرهاست ، به ما این امکان را می دهد تا سریعاً حجم عظیمی از اطلاعاتی را که روزانه با آن روبرو می شویم ، پردازش کنیم ، بدون اینکه خودمان را خسته کنیم. این سریع و ناخودآگاه است و دقیقاً نوع تفکری است که ما وقتی از طریق فیدهای اینستاگرام خود در حال پیمایش غیر منطقی هستیم از آن استفاده می کنیم.

سیستم دو وقتی است که اوضاع کند می شود و ما شروع به تمرکز ذهن آگاهانه خود می کنیم و از منطق و عقل استفاده می کنیم. این نوع تفکری خواهد بود که ما وقتی مغز ما ناگهان چیز جالبی را ثبت می کند و متعهد تر از تحسین یک تصویر متوقف می شود ، این نوع خواهد بود.

به گفته دکتر اشر ، دو نوع تأثیر وجود دارد که می تواند در این تغییر توجه تأثیر بگذارد:

  • تأثیرات پایین در ادراک حسی متمرکز شده و توسط چیزهایی که می بینیم ، می شنویم ، بو ، بو و مزه و لمس تحریک می شود.
  • تأثیرات از بالا به پایین از نظر طبیعت شناختی هستند و با اهداف ، خاطرات و یا احساسات تحریک می شوند.

این دو می توانند با هم کار کنند تا بتوانند توجه بیننده را به خود جلب کنند.

برای چشم انداز آن ، وقتی به این عکس نگاه می کنید ممکن است بلافاصله توجه شما به سایبان زرد و قرمز روشن روشن در سمت چپ بالای عکس جلب شود ، اما شما همچنان به دنبال رضایت عاطفی از پیدا کردن والدو خواهید بود.

(حالا که من مطمئن هستم که آن حرامزاده دزدکی را پیدا کرده اید …)

بیایید به سرنخ هایی بپردازیم که این دو تاثیری که می توانند در ایجاد فوری های عالی اینستا به ما دهند.

طراحی با روانشناسی مطابقت دارد

سرگئی کروگلوف به عنوان طراح اصلی محصولات در کامبین ، شرکتی که راه حل های بازاریابی اینستاگرام را برای جذب و رشد پیروان ایجاد می کند ، همه را به خوبی می شناسد و رقابت شدید اینستاگرامها را در میدان نبرد اجتماعی با آن روبرو می کند.

وی گفت: “با ارزش ترین چیزی که تقریباً همه مارک ها و محصولات اینستاگرام در حال مبارزه با آن هستند ، توجه است. این یک ارز جدید در فضای دیجیتالی مدرن شده است و برای درک چگونگی دستیابی به آن ، باید بدانید که روانشناسی بیننده چگونه کار می کند. “

مشکل این است ، اگر می خواهید توجه بیننده را به خود جلب کنید ، باید سریع آن را انجام دهید: یک مطالعه توسط MIT نشان داد که فقط طول می کشد 13 میلی ثانیه برای پردازش و شناسایی تصاویر.

بنابراین چگونه می توانیم روانشناسی و طراحی را برای جلب توجه و رشد پیروان ترکیب کنیم؟

هنگامی که در همکاری استفاده می شود ، عناصر طراحی مانند رنگ ، نور و ترکیب می توانند به عنوان تأثیر از پایین به بالا عمل کنند که توجه را به خود جلب می کنند و به تقویت تأثیرات از بالا به پایین مانند احساسات ، خاطرات و اهداف کمک می کنند. بیایید به عنوان نمونه نگاهی به رنگ بیندازیم.

تأثیر رنگ بر حافظه و توجه

در سال 2013 یک مطالعه گزارش داد که عکسهای با رنگ آبی 24٪ بیشتر از عکسهای عمدتا قرمز و نارنجی در اینستاگرام دریافت کرده اند. تغییرات در عنوان ‘در اینستاگرام لایک بیشتری می خواهید؟ از رنگ آبی استفاده کنیدشروع به ظاهر شدن کرد خبر بد برای کوکا کولا ، مک دونالد و سانتا.

ولی مطالعات همچنین نشان داد که قرمز در جلب توجه مردم به تبلیغات فیس بوک بهتر بود.

“رنگ ابزاری بسیار قدرتمند برای جلب توجه و درک کاربر در عمیق ترین سطح ناخودآگاه است. تحقیقات زیادی در این زمینه در زمینه تبلیغات و روانشناسی انجام شده است اما زمینه و فضای رنگی فضایی که محتوا در آن نمایش داده می شود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همانطور كه ​​درك جارمان گفت: رنگ در اطراف آن می درخشد ، “كروگلوف توضیح داد.

آ مطالعه توسط اساتید روانشناسی توماس سانوکی و نوح سولمان دریافتند که شیوه ی هماهنگی رنگ ها در تصاویر ما می تواند تأثیر بسزایی در حافظه و تمرکز ما بگذارد. آنها با نشان دادن گروه بندی موضوعهای آزمون از رنگهای هماهنگ و ناهنجار توانستند نتیجه بگیرند که رنگهای هماهنگ به عنوان دلپذیرتر و به یاد ماندنی تر ارزیابی می شوند.

محققان همچنین دریافتند که استفاده از رنگهای نامتعارف برای تضاد زمینه با نقطه کانونی در عکس ، در واقع می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

کروگلوف گفت: “شکستن الگوهای بصری و گمانه زنی با تصاویر آشنا خوب عمل می کند ، باعث می شود توجه شما راحت شود و شما را متوقف و در مورد محتوای آن فکر کنید.”

بنابراین ، در پایان ، نبرد بین آبی و قرمز بی ربط است.

به گفته کروگلوف ، “از نظر عملی ، مهم نیست که چه رنگ هایی را انتخاب کنید ، مهم است که ترکیب آنها بی نظیر باشد و بسامد تکرار به شما امکان می دهد تا کاریزما و شناخت به محتوا بدهید.”

اما پس از توجه بینندگان ما ، چگونه آن را حفظ کنیم؟

وی گفت: “تصاویر بصری زیادی وجود دارد که هر تکنیک جدید تقریباً به محض ظاهر شدن و محبوبیت متوقف می شود. فیلترهای جدید ، ماسک ، جلوه ها ، همه اینها به سرعت جمع می شوند و با سرعت باورنکردنی تکرار می شوند. بنابراین ، بهترین چیز این است که صادق باشید و معنی را از طریق داستانهایی که باعث ایجاد احساسات مناسب می شوند ، منتقل کنید. “

احساسات باعث تحریک حافظه می شوند

پروفسور جان سولر از دانشگاه رایدر متخصص روانشناسی عکاسی است. وی با استاد ریچارد زکیا به نام کتاب همکاری کرد ادراک و تصویربرداری: عکاسی به عنوان راهی برای دیدن که اصول روانشناختی را برای کمک به عکاسان پیش بینی و کنترل واکنش های عاطفی در تصاویر خود به کار می برد.

“در حالی که طراحی بصری و ترکیب یک تصویر ممکن است چشم فرد را به خود جلب کند ، تأثیر آن دوام نخواهد داشت مگر اینکه احساسات را در بیننده منتقل یا تحریک کند. تحقیقات به خوبی نشان داده اند که ما به احتمال زیاد چیزی را به خاطر می آوریم که در ما احساس ایجاد کرده است ، و گاهی اوقات این تأثیر در سطح ناخودآگاه رخ می دهد. “

یک روز او کلاسهای روانشناسی کارشناسی خود را با یک آزمایش عجیب و غریب سلام کرد. وی یک نمایش پرده ای از 200 عکس تصادفی از جمله مناظر ، معماری ، چکیده ها و پرتره ها را به نمایش گذاشت. هر کدام فقط برای پنج ثانیه نشان داده شد. از دانش آموزان خواسته شد كه صرفنظر از اینكه واكنش مثبت یا منفی داشته باشند ، صرفاً نمایش اسلایدها را تماشا كنند و شماره هر عكسی را كه برایشان برجسته بود بنویسند.

وی سپس از آنها خواست كه یک تصویر را از نمایش پرده ای به یاد بیاورند و به یك سؤال پاسخ دهند از جمله: چه افكار ، احساسات یا خاطراتی در مورد این تصویر به ذهن می رسد؟ چه عکسی ممکن است این عکس برای شما بگذارد؟

وی هنگام بحث درباره نتایج ، گفت: “در تحقیقات خودم دریافتم كه اگر افراد سری طولانی از تصاویر را مشاهده كنند ، تصاویری كه تمایل دارند پس از آن به خاطر بیاورند ، از نظر ویژگیهای طراحی تصاویر پاپ نیستند. آنهایی که وتر شخصی و عاطفی در آنها وارد شده است. “

“بنابراین اگر کسی نیمی از ساعت را در فید اینستاگرام خود بگذرد ، ممکن است عکس هایی را بخواند که با رنگ و ترکیب هوشمندانه ظاهر می شوند ، اما تصاویری که در ذهنشان ماندگار می شوند ، عکس هایی هستند که احساس خشم ، ترس را برانگیخته اند. انزجار ، خوشبختی ، غم ، تعجب ، تحقیر یا عشق ، “سولر به TNW گفت. “و حتی این ممکن است تصویری باشد که آنها مانند آنها نمی پردازند ، زیرا ممکن است مردم مانند یک تصویر خاص که با این وجود احساسات مهمی را در درون آنها تحریک نمی کند” دوست ندارند “.

در واقع ، به آنچه که ما یک عکس اینستاگرام “خوب” می دانیم ، واقعاً باید توجه کنید که هدف شما چیست. اگر می خواهید لایک و اشتراکی ایجاد کنید ، می خواهید روی احساسات مثبت مانند طنز یا آرامش توجه کنید. اما اگر می خواهید آگاهی از یک موضوع اجتماعی را بالا ببرید ، احساسات دیگر مؤثرتر خواهند بود. این تبلیغ ضد استعمال دخانیات را در نظر بگیرید:

ترجیح بصری و داستان پردازی

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه دارد ، حرف شما چیست؟

آ مطالعه توسط اساتید نائومی ماندل و اریک جی. جانسون دریافتند که چیدن برگهای بصری می تواند بر برداشت و ترجیحات مصرف کنندگان از یک محصول تأثیر بگذارد.

در یک آزمایش ، سوژه ها دو وب سایت مختلف برای یک نیمکت نشان داده شدند. یکی از پس زمینه های آبی با ابرها برای درک بهتر راحتی برخوردار بود. مورد دیگر دارای پس زمینه سبز با سکه ها بود و مضامین اولیه را در نظر می گرفتند تا قیمت را در نظر بگیرند.

آنها دریافتند که پاسخ دهندگان اولین مبل راحتی را راحت تر و گران تر و مبل دوم ارزان تر اما راحت تر می دانند. جالب اینجاست که موضوعاتی که برای راحتی در اولویت قرار گرفتند بعداً در آزمایش دوم از مبل راحتی راحت تری استفاده کردند ، در حالی که مواردی که از قیمت اولیه برخوردار بودند گزینه ارزان تر را انتخاب کردند.

چیدمان بصری به شما امکان می دهد تا عناصر مختلف طراحی را با هم جمع کنید تا داستانی را برای شما بیان کنید. ارزش ها یا ویژگی های اصلی خود را در نظر بگیرید و احساسی را که می خواهید نشان دهید. از ترمینال استفاده کنید که آن جنبه ها را برقرار کند.

کروگلوف در پاسخ به این سؤال که کروگلوف در پاسخ به این سؤال که وقتی از برخی از شرکتها خواسته شده است که کارهای بسیار خوبی را در زمینه جذب طرفداران انجام دهند ، نشان داد کاسپر برای “ترکیبی از زیبایی شناسی ، اخلاص و احساساتی که محصول با استفاده از سگ ، گربه ، افراد واقعی و عکس های زیبا برانگیخته است.”

در واقع ، استفاده این شرکت از رنگ های نرم ، خطوط منحنی ، ورق های کرکی و توله سگ ها ما را به یکشنبه صبح تنبل می برد ، وقتی چیزی جز اجرای پنکیک ما را از راحتی تختخواب ما بیرون نکشد.

بنابراین چگونه می توانید از عکس اینستاگرام “خوب” بگیرید؟

برای کروگلوف این است که مخاطبان شما را مورد توجه قرار دهد ، “من فکر می کنم مهمترین چیز این است که از خودتان سؤالات درست بپرسید: برای چه کسی محتوا درست می کنیم؟ و مخاطب از دیدن چه اهمیتی دارد؟ “

اشر موافقت كرد ، “ممكن است به خاطر داشته باشيم كه بخشي از نحوه تعامل و پاسخگويي با تصاوير بصري ، با نحوه پاسخگويي سيستم بصري در مغز ما به خصوصيات فيزيكي آن تصاوير ارتباط دارد: رنگ هاي مورد استفاده ، تضاد در روشنایی ، انواع اشکال گنجانده شده ، و غیره جنبه های دیگر نحوه ارتباط ما با تصاویر ناشی از عواملی است که در افراد مختلف متفاوت است و می تواند در طول زمان تغییر کند: به عنوان مثال تجربیات گذشته ، تمرکز بر آموزش ، خلق و خوی ، محیط زیست ، و غیره. این دو مجموعه تأثیر متقابل برای ایجاد ادراک تصویری بسیار متنوع ما است. “

اشر ادامه می دهد: “در فکر کردن در مورد چگونگی تأثیر گذاشتن بر بینندگان خود ، می توانید مدتی را صرف یادگیری در مورد نحوه پردازش مغز انواع مختلفی از ویژگی های بصری کنید. همچنین می توانید در مورد مخاطب مورد نظر خود تحقیقاتی انجام دهید: علایق آنها چیست؟ آنها در حال حاضر به دنبال چه چیزی هستند و یا به آنها توجه می کنند؟ چه چیزی باعث تعجب آنها می شود؟ ”

سرانجام ، سولر ما را ترغیب می کند تا درباره چگونگی ارتباط با احساساتی که می خواهیم نشان دهیم فکر کنیم: “این بستگی به این دارد که آیا صمیمانه عواطف عکاس را منعکس می کند ، آیا از نظر طراحی و ترکیب کاملاً ساخته شده است یا خیر؟ چیزی که بسیاری از بینندگان در آن لحظه خاص احساس می کنند یا می خواهند احساس کنند. ضبط و بیان موفقیت آمیز احساسات غالب در جامعه ، چیزی است که یک تصویر را عالی می کند. ”

این مقاله توسط کامبین برای شما آورده شده است.

پوشش تاج

پوشش روزانه ما را در مورد چگونگی واکنش صنعت فناوری به coronavirus بخوانید و در خبرنامه هفتگی Coronavirus در Context مشترک شوید.

برای راهنمایی و ترفندهای مربوط به کار از راه دور ، مقالات رشد ما را در اینجا ببینید یا ما را دنبال کنید توییتر.



[ad_2]

Source link