Home News نحوه راه اندازی مجدد تحرک مشترک در دنیای پس از همه گیر

نحوه راه اندازی مجدد تحرک مشترک در دنیای پس از همه گیر

0
نحوه راه اندازی مجدد تحرک مشترک در دنیای پس از همه گیر

[ad_1]

تحرک مشترک باید خود را تا حدودی اختراع کند تا با چالشهای آتی ناشی از COVID-19 سازگار شود. اپراتورها ، توسعه دهندگان نرم افزار ، تولید کنندگان وسایل نقلیه و خدمات عمومی همه باید خلاق باشند تا راه هایی برای مقابله با طیف گسترده ای از موضوعات اجتماعی / فنی / تجاری ایجاد شده یا تشدید شده توسط همه گیر پیدا کنند.

در این مقاله (در 6 بخش) ، ما چند ایده در مورد چگونگی ساخت راه حل های تحرک مشترک تحریک پذیر برای آینده نزدیک را بررسی خواهیم کرد.

1. ایمنی و بهداشت: با سواران دوباره وصل شوید

بهداشت شاید مهمترین مانع روانشناختی در استفاده از تحرک مشترک در این دوره COVID-19 باشد. در حالی که روروک مخصوص بچه ها ، دوچرخه ها و موتور سیکلت ها همه از ویژگی های داخلی مسافت اجتماعی برخوردار هستند ، به دلیل یکبار درگیری آنها ، استفاده مشترک باعث می شود تا موضوع ضد عفونی کننده نقاط تماس از اهمیت بالایی برخوردار شود.

در نبرد آینده برای به دست آوردن سهم بازار ، آن دسته از اپراتورهایی که می توانند کاربران را متقاعد کنند که وسایل نقلیه آنها ایمن ترین است ، نسبت به افرادی که ممکن است منابع لازم برای این کار را نداشته باشند ، از مزیت قابل توجهی برخوردار خواهند شد.

برای کنترل بیشتر ریسک می توان اقدامات مختلفی انجام داد که برخی از آنها در زیر بیان شده است.

سخت افزار را ارتقا دهید: استفاده از مواد خود تمیز کننده برای پوشش نقاط تماس وسایل نقلیه می تواند باعث کاهش ویروس شود. اپراتور آمریکایی Wheels قبلاً با NanoSeptic همکاری کرده است تا بتواند دستگیره و اهرم ترمز را با این نوع محصول پوشش دهد. انجام این کار نیاز به تمیز کردن کامل بین سواران را کاهش می دهد. گزینه دیگر نصب دستگاه ضدعفونی کننده دست و / یا دستکش یکبار مصرف است ، اگرچه با توجه به پتانسیل سرقت ممکن است این پیچیده تر و ایمن تر باشد.

[Read: 3 possible scenarios for restoring public transport after COVID-19]

مراحل کار را تطبیق دهید: در صورت وجود منابع ، اپراتورها باید دفعات تمیز کردن و ضد عفونی کردن تجهیزات خود را بهینه کنند. اگرچه این ممکن است مشکل باشد در این دوره از کاهش سرگرمی (و بر همین اساس کارکنان کاهش یافته) ، اپراتورهای فرانسوی Dott و Pony هرکدام تأیید کرده اند که ضد عفونی کردن وسایل نقلیه هر هشت تا ده سوار بهترین کاری است که اکنون می توانند انجام دهند.

بهبود رفتار کاربر: در حالی که برخی از اپراتورها ممکن است نتوانند فرکانس تمیز کردن و ضد عفونی کردن خود را افزایش دهند ، آنها می توانند راه حل های نوآوری کمپین بازاریابی را برای بهبود عملکرد بهداشت کاربران از طریق آموزش و یادآوری توسعه دهند.

2. ارتباطات: sو لحن مناسب

اپراتورهای متحرک متحرک باید بازاریابی و ارتباطات خود را تطبیق دهند تا منعکس کننده شرایط بسیار خاص COVID-19 باشند. حداقل برای دو ماه پس از پایان قفل قفل ، پیامهای معمول اپراتورهای “سرگرم کننده” و “آزادی” از دسترس خارج می شود ، حتی بی اهمیت. اطلاعیه های تعلیق خدمات مختلف شرکت ها در حال حاضر تغییر واضح در سرعت ، با پیام های متمرکز بر سلامتی و مسئولیت نشان می دهند.

اپراتورها برای جذب سواران جدید که از خطر عفونت در وسایل نقلیه عمومی (ترس و اتوبوس ، مترو ، تراموا و غیره) ترس دارند ، باید زبان مناسبی پیدا کنند. این کاربران بالقوه احتمالاً در نظر گرفتن اسکوترهای مشترک ، دوچرخه یا موتور سیکلت به عنوان گزینه هایی برای رفت و آمد خود ، پذیرای حساسیت و ایمنی بیشتری خواهند بود.

با این حال ، اپراتورها نباید کاملاً از ارزش های اصلی خود صرف نظر کنند. آنها باید راهی پیدا کنند تا لذت آزادی از حرکت را به گونه ای برقرار کنند که هنوز احساس مناسب و شناختی از زمان های فعلی داشته باشند.

این همچنین ممکن است زمان مناسبی برای شرکت های تحرک مشترک باشد که از پیام رسانی خود استفاده کنند تا جایگاه خوبی در بازار داشته باشند. در حین خاموش کردن قفل ، بسیاری از اپراتورهایی که تصمیم گرفتند خدمات خود را ثابت نگه دارند ، بر تعهد خود برای خدمت به یک جامعه و ساکنان آن تأکید کردند و پیشنهادات خود را به گزینه های قابل اعتماد و اساسی حمل و نقل تبدیل کردند.

3. استراتژی: fokus در افراد محلی

در حالی که اقدامات قفل زنی به زودی در اکثر کشورها به آرامی کاهش می یابد ، مرزهای ملی و منطقه ای احتمالاً بسته باقی می مانند ، و به طور موثری گردشگری را برای یک دوره نامعلوم متوقف می کنند. در نتیجه ، خدمات متحرک متحرک ، حداقل فعلاً صرفاً به افراد محلی خدمت می کنند.

این یک تغییر بزرگ پارادایم برای برخی از اپراتورهایی است که به شدت به درآمد حاصل از گردشگران متکی بوده اند. به عنوان مثال در پاریس ، گردشگران 40٪ از کل سواریهای اسکوتر را تشکیل می دهند و این تعداد در ماه های جولای و آگوست به 70٪ افزایش می یابد. خدمات مانند موتورهای مشترک با کاهش گردشگری بسیار کمتر تحت تأثیر قرار می گیرند ، زیرا همیشه در سفرهای حرفه ای و شخصی در روزهای هفته استفاده می شود.

اپراتورهایی که تحت تأثیر کاهش گردشگری قرار گرفته اند ، مجبورند که به طور کامل از نحوه مدیریت ناوگان وسایل نقلیه خود دوباره ارزیابی کنند. با استفاده از مثالهای جدید پاریس ، منطقی نخواهد بود که همچنان جای اسکوترهای زیادی در نزدیکی برج ایفل و موزه لوور قرار بگیرید.