Home News نحوه جلوگیری از کلیشه ها هنگام طراحی برای بازارهای جهانی

نحوه جلوگیری از کلیشه ها هنگام طراحی برای بازارهای جهانی

0
نحوه جلوگیری از کلیشه ها هنگام طراحی برای بازارهای جهانی

[ad_1]

آیا می دانید که ما یک کنفرانس آنلاین در مورد طراحی محصول داریم؟ SPRINT چگونگی طراحان و دارندگان محصولات را در این مواقع بی سابقه می تواند پوشش دهد.

سلام ، بنجور ، هلا ، 你好 ، گوتن تگ ، こ ん に ち При ، Привет ، Merhaba ، Jó Napot ، Здраво!

طراحان شرکت های جهانی به طور مکرر با تیم های توزیع جغرافیایی همکاری می کنند. ما همچنین به طور مرتب روی محصولات دیجیتالی طراحی شده برای مصرف جهانی برای مشتریانی که در سراسر جهان مستقر هستند ، کار می کنیم. با این حال ، طراحان با فراموش کردن دنیای گسترده تری در آنجا ، همچنان به زندگی در حباب ادامه می دهند و تمایل دارند فقط به فرهنگ ، سنت ها و زبان محلی خود متمرکز شوند.

طراحی متقابل فرهنگی بدون تردید چالش های پیچیده ای – زبانی و فرهنگی – را ارائه می دهد. با این وجود ، اکثر طراحان به اشتباه تصور می کنند که طراحی محصولات برای فرهنگ های مختلف به سادگی به ترجمه زبان (بومی سازی) ، تعویض ارز و به روز کردن چند تصویر برای نشان دادن فرهنگ محلی نیاز دارد. راه رسیدن به طراحی متقابل فرهنگی موفقیت آمیز با UX عالی بسیار پیچیده تر و با مشکلات جدی است.

چه کسی می تواند داستان هشدار دهنده اصلی را فراموش کند که چرا “نوا” شورولت در آمریکای لاتین شکست خورد؟ این داستان ادعا می کند که مارک تجاری ناموفق بود زیرا نام “نوا” به معنی اسپانیایی “بدون رفتن” است. این داستان از مارک تجاری عاملی به عنوان یک درس شی در عدم انجام پژوهش های متقابل فرهنگی و معتبر ، برای نسل های متقاضیان بازگو شده است. فقط یک مشکل در داستان وجود دارد: این درست نیست.

[Read: A designer’s guide to creating effective dashboards]

هنگامی که اواخر سال 2018 در هند راه اندازی شد ، آمازون با مشکل جدی ناشی از عدم بینش فرهنگی و تحقیقات جامع UX روبرو شد. آنها نمی توانند درک کنند که چرا مشتریان در هند از یکی از درایورهای اصلی خود برای درآمد استفاده نمی کردند: جستجوی محصولاتی برای خرید در صفحه اصلی سایت تلفن همراه. معلوم شد که نماد ذره بین چیزی نیست که افراد با جستجو در هند در ارتباط باشند. اصلاً برای آنها معنی نداشت.

هنگامی که UI مورد آزمایش قرار گرفت ، اکثر مردم تصور می کردند که این نماد نشانگر یک بالشتک پینگ پنگ است! به عنوان یک راه حل ، آمازون بزرگنمایی شیشه را نگه داشت اما یک زمینه جستجو را با یک برچسب متن هندی اضافه کرد تا به مردم اطلاع دهند که این همان جایی است که می توانند جستجوی خود را آغاز کنند.

چالش های طراحی متقابل فرهنگی با سایت موبایل آمازون هند